El Club

El Club de BTT Colaita Extrem és una agrupació d’amics aficionats a la bicicleta de muntanya, que promou activitats relacionades amb aquest esport a les localitats d’Alfarb, Catadau i Llombai.

Quasi tots els caps de setmana fem eixides i proves de BTT (Bicicleta Tot Terreny). El nostre esdeveniment estrella és la Trans Aledua, de la qual ja duguem DEU exitoses edicions.

Som un grup obert i ens agrada la gent entusiasta, així que, si t’agraden les bicicletes de muntanya i el contacte amb la natura, anima’t i posa’t en contacte amb nosaltres.

bttcolaitaextrem_logo

1. Comment by Juan Ba Ausina:

primer post de la web!!!!!!!!!!!

2. Comment by Xavi Pinto:

Animeuse i utilitzem la pagina per a estar en contacte i fer comentaris de les eixides i de les rutes que voldriem fer.

3. Comment by Paco Sala:

Yee, penxeu les fotos de la orientacio…les que feu Manolo

4. Comment by Pepe Lliso:

Se anima algu,per anar a L’alturi a vore la marxa de Turis,eixida desde l’olivera a les 8.30 el dumenge